cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Software Update: LG - Stylo 3 (LS777) - ver. ZVA

Journeyman

Re: Software Update: LG - Stylo 3 (LS777) - ver. ZVA

i was also facing same problem ,,, after update to zva now show invalid sim

Sprint Social Care

Hey lerner_! Are you still having issues with the device showing ''invalid SIM''? If yes, have you tried removing the SIM card and put it back in?

Ciara
Sprint Social Care
Journeyman

yes boss still same problem

Sprint Social Care

lerner_, in this case, I'd like to continue to assist you in a private thread. I have sent you a Private message, feel free to reply at your earliest convenience.

Mayorin
Sprint Social Care
Journeyman

My LG when updating the ZVA version is blocked, please help me, I do not want to continue with my phone blocked.

Sprint Social Care

Hey @carlinacv2, just to confirm, was your phone unlocked to be used with all carriers and got locked after the update? Or after the update the phone got blocked, as in you are unable to navigate through the main screen?

Fausto
Sprint Social Care
Journeyman

Soy de república dominicana, a lo mejor sepan español, mi telefono esta desbloqueado para todos los operadores luego de la actualización ZVA Se Bloqueo, he buscado un sin numero de soluciones y ninguna me sirven. ojala y puedan ayudarme porque tengo varios meses con el telefono bloqueado.

Sprint Social Care

Hola @ carlinacv2, nos gustaría confirmar alguna información. ¿Eres un cliente actual de Sprint o has sido cliente de Sprint anteriormente? Para desbloquear su dispositivo, debe cumplir con algunos requisitos, como:

Debe estar activo o haber estado activo durante más de 50 días en la red de Sprint.
No debería tener ningún vínculo financiero.
No puede estar reportado como perdido / robado o marcado por actividad ilegal.

Verifique la política de desbloqueo completa en el siguiente enlace: https://sprint.co/2j4plvR . Si su dispositivo cumple con los requisitos, infórmenos para que podamos ayudarle más.

Fausto
Sprint Social Care
Journeyman

No soy cliente Sprint, el operador que uso es Claro_DOM, el telefono no es robado ni esta perdido, me cree esta cuenta de Sprint para ver si podrian ayudarme, diganme que necesitan para ayudarme y yo me dispongo!

Sprint Social Care

@ carlinacv2. Tendremos que validar cierta información. Le enviaré un mensaje privado para seguir ayudandole.

Fausto
Sprint Social Care
Journeyman

Gracias!
Journeyman

I have the same problem with the last update, my phone is blocket

Community News

Sprint S.M.A.R.T Agents
Sprint S.M.A.R.T Agent are here to help Monday through Sunday 6:00 AM CT - 10:00 PM CT. If you need to speak to an agent outside of these hours, please visit Sprint Chat