cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Unlock LG V40

Journeyman

Re: Unlock LG V40

lo compre en ebay  es un LG V40 LM-V405UA esta limpio solo quiero que me ayuden ah liberar la GSM

ya que NO tengo informe del primer dueño 

Solo lo compre en ebay hace unos meses ya

Sprint Social Care S.M.A.R.T. Agent

Hola zaoco13! Buenos Dias. Gracias por venir aqui para obtener ayuda. Una de las cosas que tenemos qur tener para desbloquear un telefono, es el nombre del dueño del telefono en nuestra systema. Sin eso, la sistema no nos permite que lo haga. Tambien, solo para que sepa, cuando hacemos un debloqueo, mandamos una señal al telfono, y El teléfono debe estar encendido, conectado a la WiFi y debe tener una tarjeta SIM de Sprint insertada en el teléfono. Pero como dije yo, no podemos completar el proceso sin el nombre y apellido del anterior propietario de la Cuenta Sprint. Lo siento mucho. 

La única otra sugerencia que les he dado a otros, es encontrar una compañía en su área que pueda encontrar una manera de usarla en su red.

Journeyman

Can someone help me with one I purchased online?

@Juan_Diesel, does the phone have a Sprint SIM? Do you have the previous owner's name? SOLUTION: Sprint Hints for Successful Unlocks

RedCruzr
Social Care 

Queen of Unlocks and Billing Questions. Samsung for Life!!
Kudos and Accepted Solutions are welcomed and appreciated.
Journeyman

No it doesn't have a sim. And I think I have the guys name that sold it to me.

For an unlock to be successful, you'll need a Sprint SIM. 

RedCruzr
Social Care 

Journeyman

I have one it's not activated 

it doesn't have to be, but I will need the number from it. Please send it and the previous owner's name in a private message.

RedCruzr
Social Care 

Journeyman

Hi, I am in the same situation as the Original Poster and was wondering whether you could unlock my V40. ESN is clean.

Good morning, @Kajzj. I'm here to help with the unlock. Is the phone from your account, or did you purchase it from a 3rd party? Do you have a Sprint SIM for the phone?

RedCruzr
Social Care 

Journeyman

Hi @RedCruzr_Sprint,

I purchased it from 3rd party (on eBay). I don't have Sprint's SIM, but I can order it.

Thank you for your help.

To ensure a successful unlock, the SIM is needed. Let me check on the eligibility of the phone, before you order it. Once we determine that it can be unlocked, I'll have you order it and let me know when you have it. I'm going to send you a private message to get your phone and contact information.

RedCruzr
Social Care 

Community News

Sprint S.M.A.R.T Agents
Sprint S.M.A.R.T Agent are here to help Monday through Sunday 6:00 AM CT - 6:00 PM CT. If you need to speak to an agent outside of these hours, please visit Sprint Chat